onsdag 4 februari 2009

En strimma av ljus..










Jag hade den här idéen om att fota en melon ute i det gråa vädret, men då fick jag inte använda den melonen så jag bad päronen köpa en som jag fick fota och ja såhär blev bilderna.. :) Hade velat lägga upp den på ett tak men jag hade ingen stege.. ^^' men jag har en till idée var det skulle bli en bra bild på melonen men så klart lyckades jag tappa den i asfalten när jag satte upp den för fotning.. så den sprack sen blev det inga fler bra bilder sorglit nog.. så jag måste nog köpa en till.. ;)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

gillar den andra bilden! ha ha va klantig du är! fniss!

Anonym sa...

Jag bara älskar den första bilden! Den är ju för fasiken en av de allra bästa, den skulle man ju lätt kunna ha på väggen som konst. Den är ju supersnyggt symmetrisk för det första, med vita ränder horisontellt och de bruna plankorna vertikalt och sen den dära megamelonen i mitten som en enda stor gul fläck. Det är helt genialt!! Super. Jag skulle vilja sätta upp den i köket som tavla...
Love från Syster.