fredag 21 augusti 2009

Här var det inte mycket fjällen att prata om...






Så nu till lite fakta. Min dator har slut mine. (bajs datorn tycker inte om alla mina tusentals bilder) Så just nu kan jag inte få över dom till datorn. Jag lyckades välja ut 4 st bilder som jag tog över till datorn. Jag ska såklart snart fixa ett extra minne, och då kommer ni att få se många fler.

Antal bilder tagna i fjällen (under en veckas tid) : 907 Så jag lyckades för första gången typ fylla mitt 4GB minneskort ;D


Men det här är det "fjällen" ni får så länge :)

2 kommentarer:

Pussar från Storasyster sa...

Jag gillar verkligen stenhårt det lilla blåbäret, det ser verkligen perfekt ut med det lilla lövet längast ut. Ljuset slår väldigt fint på det också. Skulle nog kanske vara ännu snyggare lite mer inzoomad så man slipper lite av den suddiga grönskan bakom... Fast bara kanske, det är en cool effekt också, hmmm... Hjortronet är imponerande i skärpa, det ser verkligen nästan självlysande ut! I like! Kan vi inte åka tillbaka??

Pernilla sa...

Jag älskar också hjortronet!! Hjortron är vackra! Du hade fler fina hjortronbilder.. kan du inte lägga ut några???? .D