tisdag 24 augusti 2010

Bloggat två år - På dagen

Fotograferad: 2010


Fotograferad: 2009
Fotograferad: 2009
Fotograferad: 2010

Fotograferad: 2009

Fotograferad: 2010

Fotograferad: 2010

Fotograferad: 2008

Fotograferad: 2010


Fotograferad: 2008

Fotograferad: 2008

Fotograferad: 2010



Idag är det exakt två år sedan mitt första inlägg på bloggen. Tiden går fort. Och imorgon fyller jag 17 år :) Och bara för att det är två års jubileum kommer här lite gamla och nya foton, några bra och några... mycket mindre bra. Från de första bilderna på bloggen till de sista.

Och som du ser var jag verkligen inte bra från början. Men jag ville och jag tyckte det var lika roligt ändå och jag kunde ändå bli nöjd med mina bilder och tycka att de var bra. Jag tycker att de här foton visar hur mycket det är fotografen och hur lite det är kameran (även om jag bytt upp mig på en bättre kamera..)

Juste, Ni kanske vill se den första, första bilden på bloggen som fortfarande ligger kvar om man orkar bläddra, bläddra och bläddra tillbaka i två års historia.. Men om inte orkar det (vilket jag har full förståelse för..) Lägger jag den här:



Glad Två års jubileum Bloggen!!!!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Ja du har verkligen utvecklats! Fortsätt med det!! Min hjärta brister vid tanken att jag inte kan vara din modell så ofta längre. Största kramen

Lisa sa...

Grattis till 2 år! Och vad jättehäftigt för man kan verkligen se hur du har utvecklats! Sjukt coolt. Det har som smygit sig på. Du var ju grym när du började men ny kickar du ju fan arschle!!! Keep on rockin! Puss och glass.