söndag 27 mars 2011

Mini-Fjäll semester..

Lätt snöstorm, som dock inte riktigt förmedlas till bilden.


Muum dricker te..


Vårat lilla kök, som tur var inte användes til något annat än frukost..


Blev inte så mycket foton eftersom vi bara var borta 2 dagar och första var det såndan snöstorm att det inte gick att gå ut, andra var bättre då åkte jag snowboard hela dagen, och sista som vi skulle hyrt skotter, då jag tänkt fota massor, blev inte av då alla skottrar överallt var uthyrda för någon speciell-skotter-grej just den dagen, så då åkte vi hem istället..

Sad.. Men jag planerar investera i ett macro objektiv inom kort, så fort jag hittar ett bra till bra pris, på min bäste vän, blocket. Nu börjar det ju faktiskt bli lite vår utanför fönstret och det finns ingen årstid som är lika roliga att dokumentera i macro (tänk bara på alla knoppar, blommor och vaknande små kryp!)

Snart är det ju faktiskt April, så jag tycker snön får lägga på ett kål och smälta ordentligt nu.



4 kommentarer:

Lisa sa...

Åh vilket fint snöstormsfoto! Jag hade så gärna velat varit med... Puss påre!

Lisa sa...

Ändrade du just typsnittet eller är det jag som håller på att bli galen?

Emme MacDonald sa...

Ja du skulle varit med, du skulle botat första dagens tristes, och nej jag bytte inte typsnit nu, det har varit bytt den närmaste tiden, men det tar ett tag för datorn att ladda det så det brukar vara ett standard till att börja med och sen brukar mitt typsnit hoppa in ;)

Lisa sa...

Ahh, då är det det som händer. När jag kommer in första gången ser allt ut som vanligt, sen när jag uppdaterar då hoppar ett annat typsnitt in. Skitkonstigt...
Du och jag kan alltid kicka bort tristessen tillsammans. Vi får se till att träffas snart och göra just det! Puss puss puss.