tisdag 3 maj 2011

Investering!


Har köpt mig ett nytt objektiv!
Har sparat pengar hela våren för att kunna skaffa mig ett macro, så nu är jag glad!
Kommer Ä N T L I G E N att kunna komma så nära jag vill i små detaljer!

Objektivet är ett Sigma 105mm F2.8 Macro som i nypris kostar runt 6.000 Kr men som jag hittade i mycket bra skick för 2.500 på blocket igår.

Thank the lord för blocket.

De räddar mig verkligen.. om det kostade 6.000 skulle jag behövt spara några månader till...hemsk tanke..

Anyway, han kommer förbi och lämnare det här imorgonbitti, awesome snabb affär, hittade annonsen en timme efter den lagts upp, och klapart och klart var det efter två ;) Tur var det också att snubben bor i uppsala, halland hade inte varit like enkelt, då de flesta inte vill skicka sina prylar med posten.


Såååå, imorgon blir det massa lek! ^-^



1 kommentar:

Lisa sa...

Grymt. Bra deal dära!