lördag 24 december 2011

Lucka Nr 24: Slut.


Jag vet inte vad jag ska välja för bild idag för att mäta den stegrande adventstiden. Det är en bild på granar, även om de inte står klädda i någons hem. Men jag vet att bilden långt ifrån håller måttet. Men jag är trött efter julafton idag och upptrappningen är faktiskt en stor del av det hela även om julen alltid försvinner för snabbt.

Vet inte vilken låt jag ska ge er heller. Har ingen som jag tycker förtjänar den här dagen. Men jag har en melodi. En melodi som jag tycker symboliserar julafton mer en alla andra.
Den länkat jag här. (spelas i introt av videon)

Från Mig
Till Er Alla

En Riktigt God Jul






1 kommentar:

Lisa sa...

GOD JUL allra finaste syster! Jag håller med, upptrappningen till julen är nästan hela grejjen, julafton i sig försvinner alltför fort mellan traditionella tråkgrejjer, hysteriskt paketöppnande och myskramar.