söndag 30 december 2012

MED BARA EN DAG KVAR I 2012.





Bilden tog jag i somras, men har inte lagt ut den tidigare.
Sommarkvällar på landet kan vara bland de bästa kvällarna som finns.

Snart är 2012 över.

2012 har jag  tagit 54 GB sparade fotografier.
Jag har pluggat röven av mig.
Jag har tagit studenten.
Jag har flyttat.
Jag har målat ett hus.
Jag har lärt mig köra bil.
Jag har fotograferat mina två första bröllop.
Jag har haft mitt första riktiga fotojobb.
Jag har deltagit och placerat mig i min första fototävling.
Jag har haft den bästa konditionen jag någonsin haft i mitt liv.
Jag har tappat 28 kg vikt.
Jag har badat i havet.
Jag har åkt 480 mil i bil inom loppet av en två veckors semester.
Jag har varit i Paris.
Jag har tagit fler promenader, gått och sprungit mer antal km än något år tidigare. 
Jag har varit glad och förtvivlad.
Jag har velat dö och jag har levt.



2013.

Make or break.











1 kommentar:

Lisa sa...

Vilken text. Vilket år. Starkt. Glöm inte att jag älskar dig. Hoppas att 2013 kommer behandla dig väl! Kärlek.