fredag 15 mars 2013

GE LIVET EN ANDRA CHANS.















Jag gillar att ha flera olika långtidsprojekt med fotografi, ett av dem är ett projekt med bara havsbilder.
Satt och tittade igenom gamla fotografier och hittade några till som fick vara med där.
Ressugen?
Bara lite.
Mycket.


Idag har jag ätit i tre veckor. 
Och jag åt för andra gången under de veckorna på stan.
Vegetarisk sushi. 
Mycket gott.

Känns som det går lättare, även om det fortfarande är jobbigt.
Det svåraste var att bestämma sig för att det fick räcka och att det är okej att gå upp.
Nu är valet redan gjort.
Jag valde en riktning vägskälet.
Nu kan jag inte vända tillbaka.

Jag har valt att ge livet en andra chans.
Nu väntar jag bara på att kroppen ska förstå att jag inte ska dö.

















2 kommentarer:

Lisa sa...

Bra jobbat vännen! Helt rätt riktning att välja!! Jag väljer sushivägen med dig vilken dag som helst.

Unknown sa...

Jag älskar kroatienbilderna! Och dig förståss! Kram mamma