söndag 19 maj 2013

HIMLEN ÄR OSKYLDIGT BLÅ.









I helgen har jag träffat månsystrar-gänget och jobbat på ett amazing fotoprojekt.
Det är lite små hemligt tillsvidare, men jag kan säga att jag aldrig tagit så fina porträttbilder förut eller någonsin badat näck i en bäck mitt i skogen.
Båda var mycket trevliga upplevelser.

En helg att minnas.


Svalorna på gården ser livet som en nöjespark och dem själva som alla åkattraktioner.
De dyker, svävar, loopar, faller och stiger i otrolig hastighet. Runt, runt.
Jag tror på att de får fjärilar i magen av alla konster. 
Annars ser jag ingen mening med att vara svala. 











1 kommentar:

Lisa sa...

Jaaaa! Månsystrar i bäcken, så fantastiskt och verkligen något att minnas! Dessutom älskar jag din rad " svalorna på gården ser livet som en nöjespark och dem själva som alla åkattraktioner". Det var väldigt vackert sagt, och så sant!