lördag 15 juni 2013

ATT SAKNA.










Kor är så gosiga varelser. 
Passerade dessa tre idag igen på min vanliga cykeltur.
Och för första gången lät de mig gosa med dem.
Lite tveksamma först, men sedan insåg de hur bra jag är på att klia koansikten som kliar av för mycket mygg och bromsbett, och då ville de helt plötsligt inte gå.
Men gärna slicka min hand. 




Jag är för övrigt, i ett helt orelaterat ämne, inte en person som vanligtvis saknar folk.
Jag kan längta och drömma, men oftast inte sakna.
Men just nu saknar jag väldigt många.

Jag saknar min bästa vän Carro som just nu har fullt upp i Stockholm.
Jag saknar min syster som har fullt upp med sitt jobb och man i stan.
Jag saknar min lillebror som är utbytesstudent i Tyskland.
Jag saknar månsystrar gänget.
Och jag saknar min gamla gymnasieklass, NV09.


"Jag saknar dig" är nog det finaste man kan säga till någon efter den utnötta frasen "jag älskar dig", tycker jag.





3 kommentarer:

Unknown sa...

Du är så otroligt duktig! Hoppas verkligen att du kan få leva på det du älskar att göra, för det är du värd och talangen har du!!!

Lisa sa...

JAG HAR SAKNAT DIG!!!! Verkar som vi har saknat varandra på avstånd. Det var så underbart att träffa dig idag!!! Hoppas på en favorit i repris på onsdag! Underbara ko-foton by the way. Älskar också kor!! Vi borde bilda klubb du och jag! Kärlek i massor!!

Carro sa...

Ååh du är söt! :* jag saknar dig oxå, massor :$$ vi kanske kan leka snaaaart? :))) <3<3<3