måndag 7 oktober 2013

DEN OTROLIGT SÖTA LILLA HUNDEN, HÖSTLANDSKAP OCH HEMBAKT BRÖD.















Min systers mamma (Hahaha makes sense, right?) har köpt hund! Tydligen hände detta i somras men jag fick inte veta det förens igår då Lisa och Beto kom förbi med den lilla sötnosen i släptåg. Så fin liten hund. Kärlekssjuk och hyperaktiv.  Kunde inte låta bli att ta lite bilder på henne. 
Idag tog jag lite bilder på det röda höstlandskapet som finns vart jag än tittar och sedan tog jag lite bilder åt mamma på bröd hon bakade idag, till hennes matblogg, men jag la upp en bild här också.


För övrigt är jag "klar" med min bok.
Det finns antagligen massor som ska ändras men nu har jag skrivit av mig allt.
Nu är den redo att läsas av någon annan än mig.
Uff. 
Obehagligt och skönt samtidigt.









3 kommentarer:

Pernilla sa...

Vilken fantastisk hundbild! Imorse gick jag och funderade på hur vackert det måste vara ute hos er nu och att jag missar det :(

Jag hjälper gärna till och läser din bok om du vill. Jag är inte nån vidare på att korra men jag kan ge input om du vill ha den.

Kram P

Carro sa...

JAAAAAAAAAA ÄR SÅ TAGGAD PÅ ATT LÄSA SÅ JAG SPRICKER!!!!! :'DDDDD <3<3
Söt hund btw :*

Lisa sa...

Fotot på Ipanema blev så himla fint! Well done, mästerfotografen!!