måndag 4 november 2013

Kyrkogården kvällen efter allahelgona.










Efter allt röjande åkte vi till kyrkogården en kortis. Jag älskar kyrkogårdar på allahelgona. De är så vackert med alla ljus hos de döda.


Efter detta åkte vi till globen och gick på Bruno Mars konsert. Jag var egentligen inte intresserad, jag tycker han är duktig, men han är inte min favorit artist. Men mina föräldrar hade köpt fyra biljetter av någon anledning och ville ha med mig så jag följde med ändå. Förutom de faktumen att det tog över en och en halv timme innan Bruno faktiskt stod på scenen från konsertens start tid, och att volymen var plågsam trotts mina hörselskydd och att jag tycker att Brunos röst var för låg mot musiken, så var han otroligt bra. Lika duktig live som på när som helst annars. Han var charmig, pratade med publiken och gjorde allting bra. Så nu har jag varit på min första konsert.





1 kommentar:

Lisa sa...

Härligt att ni hade det bra och att Bruno levde upp till en del av förväntningarna i alla fall!