torsdag 30 januari 2014

Perspektiv.









Min katt och min lunch blev det bild på idag. Morris försökte stirra ihjäl en fluga i mitt fönster och mamma och jag lagade hemgjord gnocchi med blåmögelostsås till lunch, muuuuummss! Min favorit.


För övrigt är allt är lite konstigt just nu. Mycket känns jobbigt och mycket känns ändå bra. Jobbiga och plågsamma saker händer och kommer att fortsätta hända, men jag vet flera bra saker som också kommer med tiden.

En aning kryptiskt skrivet ja, men klarhet kommer att förmedlas i framtiden.




Perspektiv är svårt när allt krockar.




1 kommentar:

Lisa sa...

GNOCCHI!!! Jag vill också ha!!!! Guuuuuuud så gott det ser ut!! Kan vi inte få komma hem till er på gnocchi snart!!!??? Yuuuum!!!! Tack för ett fint snabbmöte idag och de underbara underbara böckerna. Här ska studeras! Puss.