måndag 20 januari 2014

Utan att känna efter.










Jobbat, varit på avslutande samtal på ätstörningsenheten, handlat mat och är nu hemma.

Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu. Jag tror att de är ganska bra. Jag försöker att inte tänka och att inte känna efter, och som mamma sa - "I vanliga fall är det nog inte så hälsosamt, men i ditt fall tror jag det är bra."

Årets längsta, mörkaste, kallaste och drygaste månader har ändå gått fort, jag gosar dagligen med kor, har fått en rutin, har förhoppningar och planer för hösten, och lyssnar idag på Eminem, Rihanna - The Monster, och One Thing - One Direction om och om igen.



2 kommentarer:

Unknown sa...

Älskling det har vänt nu! Det kan bara bli bättre! You can do it! Jag älskar dig <3

Lisa sa...

Det låter hoppfullt och underbart! Jag gillar't! Som sagt, det har vänt nu!!