torsdag 22 maj 2014

Johan och motorcykeln












Igår kväll kom Johan, Pernillas (aka Pörnis) pojkvän och sambo hem till mig för att vi skulle ha en fotografering av honom och hans motorcykel. Min första motorcykelfotografering var det. Jag är inte särskilt insatt i den sortens fotografi, men som med all fotografi handlade det för mig om att leka fram bilderna, ha kul och testa.

Johan hade massor med tid så vi fotograferade på och testade olika saker fram tills att solen gick ner. Det var väldigt roligt. Perfekt ljus och en otroligt glad och peppad model med sin älsklingsmaskin.

Här över är några av dem jag hunnit skicka iväg till Johan.





5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha, vilka underbara bilder! Du är fantastisk på att fota. Modellen är ju också störtskön!! Det syns verkligen att han gillar sin motorcykel :-)

//Annika

Carro sa...

Haha ååh vilka fina! han ser så himmla glad ut vid sin motorcykel! :D <3<3

Pernilla sa...

Men å va fina de är Emme! Han är så nöjd! Tack för att du tog dig tid och hjälpte till. Du är ju för bra.
Kram P

Anonym sa...

Asså. Hur gör du för att vara så god damn bra?!!!
Bilderna är ju så jäkla fina!
Måste anställa dig till nåt snart. Jag vill också ha så fina bilder!
/Novali

Lisa sa...

Oh, de är riktigt riktigt bra. Hojjen är grym och du har verkligen plockat fram det! Snyggt jobbat bruden!