tisdag 6 maj 2014

Två ögonblick.






Igår jobbade jag. Och idag har jag bara sovit. Jag är en aktiv person som alltid vill göra något, men efter igår ville jag bara sova. Och jag sov. I nästan fjorton timmar innan jag blev väckt.

Sedan gick jag och städades hos hönsen. Kerstin ruvar, så om mindre än två veckor har vi kycklingar. Weeii! Kerstin är döpt efter min farmor som dog föra året, så jag tyckte att hennes kycklingar borde få namn efter henne barn. Men Bo-Göran, Lars-Åke och Åsa kanske inte är de bästa kycklingnamnen. Hahaha.





2 kommentarer:

Lia sa...

Fantastiska bilder! Jag gillar speciellt ljuset i kattbilden. Och precis i solfläcken. Verkligen rätt ögonblick!

Lisa sa...

Såååå spännande med kycklingar. Minns när de kom på din student. Det var så roligt. I år är de lite för tidiga för lillebror men inte desto mindre välkomna för det. Så mysigt!!