onsdag 18 juni 2014

Adjö är ej för alltid








Pappa köpte en begagnad åkgräsklippare i Örebro, och åkte idag för att hämta den. Eftersom 'min' häst, Beethoven, flyttade till Örebro för tre år sedan följde jag med för att kunna hälsa på honom.  Det var trevligt att få krama om honom igen. Jag har saknat honom. Det kände som att kliva tillbaka i tiden. Som att inte en dag hade passerat.
En stund av kramar, pussar, äpplen, morötter och mjuka ord till han som var mitt allt. Han är 22 år fyllda nu och det glädjer mig att han är så frisk och har det så bra. Hans nya ägare älskar honom djupt och tar väldigt bra hand om honom.

Som jag sa dagen han åkte - Adjö är ej för alltid.

Jag hittade väldigt få gamla bilder på honom på bloggen, men här och här är några.










1 kommentar:

Lisa sa...

Åh vad fint att han har det så bra!! Han ser i alla fall ut att må som en kung i sitt fina flugtäcke!!