söndag 13 juli 2014

Man vet aldrig.







Idag träffade jag Carro i Uppsala. Åt lunch och glass vid ån, shoppade och provade massa kläder, pratade och hade det otroligt bra.


Två foto-relaterade nyheter har jag också. Bilderna som jag tog på Johan och hans motorcykel har blivit med i en fin artikel som ligger på sidan bonnefication. Detta är egentligen kanske inte en nyhet, den har varit uppe ett tag, jag har bara glömt nämna det men här länkar jag artikeln för de som är nyfikna.
Det andra är att jag blev kontaktad av en Åke för några dagar sedan som ville ha en av mina bilder (den här lövbilden som jag tog 2012) som omslag för Hässleby-Ingatorp församlingsblad, svenska kyrkan som ska skickas ut till ungefär 2200 personer. Vi kom fram till att han fick använda den mot att han skriver mitt namn och bloggens url på bladet.

Kanske kommer jag få några fler läsare.
Man vet aldrig vad saker kan leda till.






1 kommentar:

Lisa sa...

Men jag tror bestämt att det går bra nu! Grattis! Du förtjänar all uppmärksamhet och mer därtill!