lördag 2 mars 2013

MARS.











Tysta flingor har seglat ner från himlen nästan hela dagen.
Jag tror inte vädret vet om att det är Mars.
Jag har vädrat i alla fall, för jag älskar hur fräscht rummet känns när jag släppt in frisk luft, och hur det luktar lite vår, även om det inte är vår ute än.


Känns inte som jag gör annat än äter nu förtiden. 
Jag är konstant hungrig och kan nästan inte bli mätt.
Frukost, lunch, mellanmål, middag, kvällsfika. 
Uff, det är jobbigt.
Men mat har aldrig varit så gott.

Idag är det en vecka sedan jag slutade räkna.



Ikväll ska jag äta pannkakor och honungs melon.







2 kommentarer:

Lisa sa...

Dukto!!!!! Vår och pannkakor, kan det bli bättre? Älskar den svartvita sviten förresten. Passa på att göra det nu för när våren sätter igång på riktigt kommer vi aldrig vilja sluta med pasteller, gult och grönt!!

Bo-Göran sa...

Jag visste att du var bra på bilder men är överraskad av hur bra du skriver! Det kommer att bli nåt ...Kram Pappa