torsdag 7 november 2013

Hatten.



















Mamma tog med sig en jättegammal och fin hatt från Sundby. Den var så himla fin på henne att jag ville ta lite bilder. Så hon tog på sig den och en kappa och handskar som hon också tog med sig därifrån som antagligen är ungefär lika gamla och helt plötsligt var hon från ett annat årtionde.
Jag hade spanat in ett äppelträd en bit hemifrån som jag tyckte skulle kunna bli jättefint som bakgrund, så dit åkte vi. Jag fotograferade och hon var fin. Jag hade med mig alla kamerorna, tog några svartvita analoga och en polaroid också.

Sedan gjorde vi en liten twist med att hon blåser såpbubblor. Jag tycker det är kul att bryta det uppenbara och göra något udda.





3 kommentarer:

Anonym sa...

berätta mer om din bok!

Carro sa...

Hon är så himmla vacker!! :* älskar första bilden! Såå fin! :>> <3<3<3

Lisa sa...

Wow, vad läckert det blev! Håller med Carro, älskar första bilden!