torsdag 10 april 2014

Jag vill ut och resa.











Jag har ingen inspiration och är fortfarande inte frisk. Inatt tog jag en shot äcklig jägermeister för att kunna somna. Har en jäkla rethosta som inte vill ge sig och ingen hostmedicin hemma.
Därför blev det några av mina favorit resebilder från tidigare sommarsemestrar.

Min dator har varit dålig länge men nu känns det som om den håller på att lägga av helt. Den har inte fungerat som den ska sedan den dagen jag fick den (borde ha lämnats tillbaka, men naiva lilla jag gjorde inte det), men nu är det illa. Riktigt illa. Måste köpa en nya dator innan den här dör helt. Inte hälsosamt för min lilla plånbok. Det lilla jag har hade jag tänkt spara till sommaren, men men. Hoppas att jag blir kallad på intervju och anställd snart.





2 kommentarer:

Anna sa...

Igår var det äntligen klara, mina analoga bilder. :) De blev finare än jag trott med tanke på att jag aldrig tidigare använt en manuell analog kamera. Tack igen för inspirationen! I kväll ska jag sätta i nästa rulle. Så underbart kul att väcka en 40 år gammal kamera till liv igen.

Fin bild från Paris. Och så gillar jag ljuset på bilden med karusellen.

Krya på dig!

Lisa sa...

Men gud sluta tortera mig med utlandsbilder. Jag döööööör! vill också ut och resa!! Det ser helt magiskt härligt ut. Hoppas du mår bättre snart igen, sockertopp!