måndag 29 juni 2009

Späckhuggarna!








De var så grymt häftig att få se dom. Och dom höll sig kvar länge också simmade runt båten i säkert 20 minuter. Men dom var snabba och svåra att få på bild. Favorit fotot är längst ner. Jag tycker om att jag fick horisonten rak :P och att man har bergen i bakrunden och sen att (om man nu studerar bilden länge) Ser att en av dom är på väg ner, en är påväg upp (och man annar precis nosen och lite utsprutat vatten) en simmar rakt på och en är en liten unge som håller sig lite bakom sin mamma. Rekomenderar alla som klarar sjösjuka och tycker om valar att om ni någon gång kommer till ett ställe där det finns valsafari, åk. Det är en grym upplevelse.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

OH my god!! Jag är så avis!! Inte på sjösjukan.. jag blir hemskt dålig. Men valarna.. åh vilka fina bilder!! Måste komma över och titta på ALLA!! kram kram

Linnéa sa...

Wooow :D Valsafari kanske vore nåt :] Riktigt fina kort där va! :)

SysterYster sa...

Gud så grymt häftigt! Längtar tills imorrn när jag får se alla alla fina bilder som du tagit. Då ska jag krama dig grön och blå min lilla gosesnutta! Tusen pussar från din Syster.