lördag 20 februari 2010

Ju mer jag tittar, ju mer jag hittar.




Just nu här i Uppland snöar det. Och snöar och snöar. Det har inte varit en dag med sol på evigheter och ingenting värt att fota. än. Men jag har planerat in flera foto-tillfällen den här veckan då jag har sportlov.

Men jag satt och tittade igenom sommarens bilder och hittade den här som inte var utlagd, så jag fixade den och tänkte att det är bra för er att ha något nytt att titta på så ni inte blir uttråkade innan jag hinner ta något nytt.

1 kommentar:

Storasyster sa...

Gillar perspektiven som vanligt, najs mås-bild!
Har du hittat nåt spännande att fota än dårå? Snö slutade ju upp med att vara inspirerande för typ två månader sen, i alla fall för mig. Tänk om det ville komma lite snödroppar eller nåt annat spännande, tranor kanske... Vi får hålla ut lite till, men dina sommarbilder lyfter ju den här istiden en bit upp ur snödrivan i alla fall! Många kramar från mig till dig.