onsdag 7 april 2010

Massa My


Såhär blir det när man har lov och massa fritid. Mycket foto, foto-pyssel,val och redigering. De här bilderna tog jag på Lilla My på påskafton. Då hon nyfiket tittade ut genom det öppna fönstret. Och den färgen som är kvar på de svart-vita bilderna ska vara där. Den är inte bara "klumpigt redigerad". Har jobbat på den här i timmar. Suttit och testat vad som var bäst, med färg och utan, var färg fläckarna skulle vara, mm. Det tog mycket tid men jag är nöjd. En "klassisk" rörelse-bild-spel men ändå annorlunda.

3 kommentarer:

Påskäggs-Syster sa...

Du ska vara riktigt nöjd! Det blev supereffektfullt. Riktigt fint. Rörelsen är verkligen jättecool! Söt som vanligt är den lilla kattan också. Well done.

Pernilla sa...

Coolt redigerat! Jag gillar att du är kreativ! Hela serien blev jättefin! Sen är jag ju lite partisk eftersom Lilla My är min lilla ögonsten. kram kram

Anonym sa...

Du har verkligen talang Ella, fortsätt så här!

Johan