måndag 17 maj 2010

Sånt som glömdes bort och inte kom upp på bloggen..













Alla ovan är tagna på min cykeltur i Torsdags. Jag blev bara halv nöjd och hade dåligt med tid så de kommer nu. Och bara för att jag är stolt ska jag berätta att jag cyklade hela vägen till Björklinge, en sträcka på 2 mil fram och tillbaka.



Den här är ingen copyright av mig men är självklart min bild den med. Tog den på promenaden med Carro i Uppsala för, förra helgen. Tagen på en kyrkogård.



Den här lilla ekorren bor antagligen någonstans på gården eftersom hon ofta klättrar runt på väggarna med intresserade katter nedanför sig.

3 kommentarer:

LissaKissa sa...

Fjärilsvingen är underbar. Sjukt snyggt redigerat! Bra jobbat.

Pernilla sa...

Jag håller med föregående talare.. det är någonting väldigt sorgligt och vackert över fjärilsvingen. Var den död? Den ser så skröplig ut. Sen har jag en önskan om att få se ekorren (som är sjukt cool) i färg!! De har ju så fin färg!

Emme MacDonald sa...

jupp, den var död.. hittade den på vägen när jag var ute och cyklade..