torsdag 5 juli 2012

TÖJA PÅ GRÄNSERNA.






Jag jobbar vidare med husmålning här ute på landet. Får gott om sol och träning. Men nu efter flera intensiva dagar är jag otroligt trött; jag har radiolåtar fast i huvudet dygnet runt, jag har svullna händer och färg överallt och gungandet av sky-liftern i mitt huvud, så fort jag lägger mig ner leker världen havet stormar.

Men hej, jag känner att jag lever.

Satt och dinglande med benen ut genom mitt sovrumsfönster igår kväll, försökte få bilder på svalorna som bor huset med oss när de svischar förbi husknuten, men det var svårare än jag trott så jag tog bilder på lite annat också, typ de två översta bilderna.

Som vanligt är det kväll (natt) nu och som vanligt avslutar jag med ett:

Godnatt.





1 kommentar:

Lisa sa...

Fönstret och vassen är mina favoriter! Så fina!! Härligt att höra att det går fint med målandet! Kram.