lördag 14 juli 2012

ULLIGT OCH GULLIGT.







Nu har jag inte bloggat på en vecka.
Det har inte hänt på evigheter. 
Anledningen är dels att jag jobbat massor och inte haft tid, och dels att jag blev så arg på blogger (aka google) när den helt plötsligt säger att jag använt upp allt lagringsutrymme och inte får blogga mer om jag inte förstorar detta = betalar pengar. Man ska inte behöva betala för att blogga, det är ju hela grejen med bloggandet. Den här bloggen har 800 inlägg tusentals fotografier och 4 års levnad. Inte hade jag en tanke på att nu efter dessa år skulle lagringsytan ta slut.  Men nu sket jag i det, betalade lite kronor och drog igång det hela igen, jag vet ju att jag behöver blogga, det är något jag gillar för mycket för att sluta även när det kostar.

Men bajs på dig google.

1 kommentar:

Lisa sa...

Ja, det var surt gjort av google... Härligt dock att du bestämt dig för att fortsätta!