måndag 5 november 2012

FEST MAT.







Till halloween-höst-festen lagade jag och mamma mat i två dagar.
Vi gjorde massa konstiga och goda saker. 

På bilderna till exempel, högst upp är en bild på en av mina spök-cupcakes (men världens godaste frosting), den mittre på special "pumpa"-bröd, och den undre på matmuffins.

Bilder på mat är en intressant del av foto. Det är kanske inte den delen som berör mest, eller de bilder du vill klä din vägg med, men de är kul ändå, speciellt när man gjort maten själv. 

Och jag tar bilderna framför allt för min mammas skull.
På tala om det så tycker jag att ni som är intresserade ska kolla in hennes blogg och inlägg om festen, där finns fler bilder, beskrivningar och recept. 




1 kommentar:

Lisa sa...

Det var såååååååååååå gott! Underbart!! Tack så jättemycket för en fin och god fest!