måndag 19 november 2012

INGENTING KVAR.





Har inte fotograferat på länge.
Men det är ju något som går upp och ner.
Beroende på vad som händer i mitt liv såklart, men även på väder och årstid. 
Brukar bli mycket höstbilder, men mindre sen när det inte finns något kvar.
Ljuset är obehagligt och dagarna kalla, kala, korta och grå. 

De här två bilderna har fastnat mycket på min näthinna på sistone, (med mindre fotografering brukar det bli så att jag tittar och fixar med fotografierna jag har istället, för att uppgradera portfolio och hemsida).

Har lite hat-kärlek till dem. 
Jag tycker de är mycket känsla i dem.
Att de känns udda och nytänkande.
Men samtidigt när jag skriver ut dem känns det som något saknas. 
Då håller de inte hela vägen. 

Jaja.
Ska försöka sluta överanalysera och sova.





1 kommentar:

Lisa sa...

Hmmm, kan förstå din känsla... De är väldigt fina båda två, men de lämnar en liksom men en känsla av att man vill se mer eller ha något mer liksom. Kanske passar de bäst in i en serie eller collage?? Fina är de hur som helst, och det kan som sagt behövas något fint i november när resten är så grått.