måndag 14 januari 2013

FOTOSIDANS MASTERS TÄVLING.





Jag brukar inte delta i fototävlingar.
Men kände för att göra det så jag la in några bilder i fotosidans master tävling. 
Några veckor senare fick jag ett mail från dem där det stod att mina bilder blivit placerade.
Sjukt roligt. 
I natur delen kom min bild "Morgon Dimma" på tredje plats och i porträtt delen kom min bild på Carro, "Fräknar och Hav" på fjärde plats. 

Nu har dessutom tidningen kommit ut i butiken och jag hoppade upp och ner när jag fick se mina egna fotografier i de vackra svarta mittenuppslaget. 

Gjorde min dag.





3 kommentarer:

Pernilla sa...

Hurra! Fan va coolt! Du borde tävla i alla tävlingar som finns!
Pernilla

Lisa sa...

GRATTIS!!! Det är ju fantastiskt älskling! Du är bäst, men det var ju ingen nyhet i och för sig. Så så coolt! Jag är så stolt.

Carro sa...

OMG SÅ JÄKLA KUUUL!!! :D GRATTIIIIIS!!!! <3<3<3<3<3<3