fredag 22 februari 2013

IM LEARNING TO FLY, BUT I'AINT GOT WINGS.








Tog en promenad i Uppsala med min älskade syster igår.
Där jag tog dessa bilder.

Jag har idag slutat räkna och börjat äta. 
Eldat upp ett halvårs uträkningar i spisen, försöker se felet i självporträtten, tänka på normal-viktiga kvinnor som är vackra just därför (typ Kate Winslet) och distrahera mig med fotografier, film, familj och promenader.



Jag kastar mig ut ur ett flygplan flera gånger om dagen utan att veta om jag har en fungerande fallskärm på ryggen.
Men hittills verkar det som om fallskärmen vecklar ut sig innan jag når marken. 







2 kommentarer:

Lisa sa...

BRAVO!!!!!!!!!! Du är så så så duktig älskling! Låter väldigt väldigt skrämmande att hoppa utan att veta hur fallet kommer se ut, förstår att det är läskigt! Men du vet att det är bara att ropa så kastar jag mig ut efter dig och så kan vi falla tillsammans med min fallskärm! Kärlek i massor!

Lisa igen sa...

PS. Tack för en underbar promenad, var så mysigt!!