tisdag 10 december 2013

Helgen i Värmland.




























Jag åkte med familjen till Kil i lördags för att fira Bengt-Gunnars 75 års dag med släkten. Vi träffas inte så ofta, så det var mycket trevligt att se alla igen. Till exempel var min kusin James bara något år gammal sist, och nu har han börjat skolan. Min kusin Julia som gifte sig senaste gången jag träffade henne har nu två små barn, Astrid och lilla Allan.

Vi åt fin middag, pratade, tittade på huset, bakade pepparkakor, fikade och pratade lite mer, och jag fotograferade såklart det hela. Här är några av mina favorit ögonblicksbilder från helgen.





3 kommentarer:

Lisa sa...

Wow! Det är verkligen galet vad länge sedan det var jag träffade dem. Herregud vad det händer saker... Vackra foton på vackra människor! Fint.

Kajsa sa...

Åh Emme, tack för dina bilder som hjälper oss att minnas en riktigt mysig helg!

Julia sa...

Åh såå fint!!! Vad duktig du är! Och vad fina vi är tillsammans! Får jag sno nån bild till min blogg och länka till dig?
Kraam