onsdag 25 december 2013

Stora julinlägget.





På julaftons morgon väcktes vi till plingande änglaspel, sprakande brasa och mysig frukost.






På vårt lilla julbord hade vi mycket goda vegetariska saker. Som de här quornfärs och ost bollarna med julkryddor. 






Mose följde oss från rum till rum. 



Vi tittade på kalle anka och Karl- Bertil Johnsons julafton, Karl-Bertil är enligt mig det juligaste och mysigaste som går på julafton.





Vår julgran var jääätte fin. 



Jag fick den vackra lysande retro jordgloben jag önskat mig så länge. Det bästa av allt var att de lyckades hitta farfars gamla i en av alla kartongerna i ladan, så det kostade dem ingenting och jag fick en glob som har släkthistoria.


Tidningar, en jättefin bok, polaroid film och analog film.



Och en bok som jag gjort själv av mina egna bilder som jag beställde själv men fick i julklapp. Jag tycker den blev jätte fin. Här kommer lite bilder från några uppslag i den också.











Jag åt gott och massa julgodis, hade mysigt och trevligt, såg klassiska julprogram och fick jättefina julklappar. Idag kom min syster och Beto så idag var julafton dag två, vilket var lika mysig som igår.
Jag har haft en riktigt bra jul.

Hoppas ni också haft det.

God fortsättning!




1 kommentar:

Lisa sa...

Vilken jul!! Så himla stämningsfulla foton! I like!! Och tack för igår hjärtat, det var underbart!