lördag 5 april 2014

En lördag på soffan.










Jag är sjuk.
Eller ja, i alla fall inte helt frisk. Jag brukar bli döende sängliggandes i en vecka när jag blir sjuk, så det här räknar jag inte riktigt som "sjuk".
Men jag är för trött för att göra särskilt mycket, jag känner mig hängig, halsen känns tjock och kroppen kall-varm och värker lite lätt. De där standard symtomen, och lillebror var ju sjuk förra veckan så smittkällan är känd.

Därför händer det inte mycket här. Jag och Morris har legat på soffan i princip hela dagen. Jag och lillebror har tittat på massor med avsnitt av The Walking Dead och jag läser vidare i min 900 sidor tjocka bok, A Clash of Kings. men det är rätt mysigt, och jag samlar kraft för att följa med till dödsboet imorgon.
För imorgon blir vi många och en container står redan på plats och väntar.


Och Anna skrev till mig igen, bland annat stod det:

"Måste erkänna att det var din blogg som inspirerade mig till att prova den analoga kameran. Såg en bild på din och kom på att min sambo hade en typ likadan på vinden. :)"


Så kul att kunna inspirera någon. Super kul. Tack Anna!







3 kommentarer:

Pernilla sa...

Du är en inspirationskälla! Gillar gäsp-bilden!
Krya på dig! /P

Carro sa...

Haha bästa bilden på morris ju! ser helt galet ut! :) <3<3<3

Lisa sa...

Mys-Morris! Härligt att ha någon att hänga i soffan med!