tisdag 2 december 2014

Adventstider









I helgen var jag hemma och myste med familjen. Där var country-jul-känslan stor. Ute var det frostigt och fint, så jag sprang runt ute med macrot, inne var det adventspyntat och fint, en sprakande brasa, levande ljus och dofter av nejlikor och kanel, goskatter och fina flocken höns, julmusik, god mat och min familj var jättemysig. De har uppenbarligen saknar mig, hehe.


Nu längtar jag till jul. Det kommer bli jättebra.

Imorgon har vi inga lektioner, så jag och tjejerna far till Stockholm över dagen och leta klänningar och julklappar. Mysigt.






2 kommentarer:

Lisa sa...

Så mysigt att få ha dig hemma på advent! Taggar jul som en galning!!

Pernilla sa...

Åh vilka vackra bilder! Får så mycket längt efter att komma ut till er och bara mysa! Stor kram! /P