söndag 22 november 2009

Morgon sol!

5 kommentarer:

Yster sa...

Oj, det verkligen bara slog mig med den här bilden. Shit, men ni bor verkligen på landet asså! Väldigt vacker bild, som vanligt. Pussar från Syster. PS. Hur var ridlektionen igår? DS.

Anonym sa...

Det var en riktigt fin bild! Ååh vad jag tyckte om den! /Inanna

Pernilla sa...

Men Ella!! Mer bilder!! ..tack. Går du så mycket i skolan så du inte ens får tid med lite adventsbilder? Jag får komma och styra upp det här.. he he. Stor kram och vi ses den 12e! Pernilla

Emme MacDonald sa...

sorry att jag inte lagt upp något på JÄTTE länge. har haft dator trubbel men nu är det snart löst och då kommer det bilder!

Håll ut!

Kram

Pernilla sa...

Synd att datorn bråkar med dig! Jag gillade dina and-bilder som tusan! Tack för fina julklappen! Kram Pernilla