måndag 8 juli 2013

MOT NYA ÄVENTYR.









Idag är huset kaos.
Det packas, städas och grejas.
Imorgon bitti åker vi.

Jag, mina päron och min bror ska iväg på nya äventyr.
Vi ska bila söderut.
Till Kroatien och Italien.
Resan tar oss först till en ö utanför Kroatiens kust där vi varit många gånger förut.
En underbar liten ö med det klaraste, blåaste och vackraste vatten jag någonsin sett.

Efter några dagar där tar vi båt till Ancona där vi reser och stannar på olika platser genom Toscana och Italien, såsom Sirolo, Cortona och Venedig.

Och därifrån vänder vi hem igen.
Blir borta ungefär två och en halv vecka.

Så otroligt taggad.
Ha en awesome Juli allihopa, så ses vi om några veckor.







1 kommentar:

Lisa sa...

ÄLSKAR fotot! Det är bland det vackraste och sommrigaste jag sett. Säd och speciellt råg är så otroligt fint! Ha en underbar resa och njut av allt!! Hälsa Medelhavet från mig! Puss och kärlek!